Bloody Mess

Forum klanu Bloody Mess (BloodWars R7)


#1 2009-02-16 21:29:57

dragnoot

Administrator

Zarejestrowany: 2009-02-16
Posty: 24
Punktów :   

REGULAMIN

REGULAMIN KLANU

1. ROZWÓJ POSTACI

1.1. Rozwijamy naszą postać przynajmniej 1 pkt / tydzień.

1.2. Za nie wypełnienie limitu z §1.1. będzie warn (!)  - więcej w §5.2. NAGRODY I KARY.

1.3. Aktualizacją punktów co tydzień w niedziele jak wstanę po imprezie

1.4. Gracz, który nie zaloguje się przez 7 dni zostaje automatycznie usunięty z klanu.

2. ZBROJOWNIA KLANOWA

2.1. Wrzucamy to co mamy fajnego na wyprawki i do budowy.

2.2. Bronie tylko na specjalne życzenie.

2.3. SZCZĘŚCIE bardzo mile widziane - za każdy 3 pkt szczęścia jakie dany gracz umieści w ZK będzie nagroda - więcej w §5.5. NAGRODY I KARY.

2.4. Bronie do walki (czyli takie bez dobrych plusów do statystyk potrzebnych na wyprawach lub do budowy) można przetrzymywać bez ograniczeń czasowych.

2.5. Za nieuzasadnione przetrzymywanie itemów klanowych będzie warn: 1-2 przedmioty = (?), 3-4 przedmioty = (??), 5 - więcej przedmiotów = (???)  - więcej w §5.3. NAGRODY I KARY.

3. OBLĘŻENIA

3.1. Każde planowane oblężenie należy najpierw zgłosić dowództwu w celu ustalenia terminu.

3.2. Dołączany do oblężeń ofensywnych (gdy my atakujemy) - późno jeśli to możliwe, ale dołączamy

3.3. W przypadku odwołania oblężenia ofensywnego zakładający ma prawo do ponowienia próby oblężenia po odczekaniu wymaganych 24h (premium) lub 48h (zwykłe konto). Oznacza to, że w pierwszym przypadku przepuszcza jedną osobę w kolejce, w drugim dwie. Opcja ta możliwa jest tylko raz. Jeśli po raz drugi dowództwo zmuszone będzie odwołać oblężenie za względu na przeważające siły wroga zakładający zostaje przeniesiony na koniec kolejki oblężeń.

3.4. Przy oblegach defensywnych czekamy co powie dowództwo.

3.5. Za najwięcej repa zdobytego na oblężeniu będzie nagroda (nie są tutaj brani pod uwagę ewentualni najemnicy) - więcej w §5.6. NAGRODY I KARY.

3.6. Za nie dołączenie do oblężenia pomimo nakazu ze strony dowództwa będzie warn (!)  - więcej w §5.2. NAGRODY I KARY.

4. SOJUSZE

4.1. W klanie obowiązuje kategoryczny zakaz zakładania oblężeń na członków sojuszniczych klanów.

4.2. W przypadku oblężenia na członka sojuszniczego klanu, oblężenie takie zostanie odwołane, gracz oblegający zostanie przesunięty na koniec kolejki i obdarzony warn'em (!) - więcej w §5.2. NAGRODY I KARY.

4.3. Jeśli chodzi o ataki na sojuszników dopuszczane są sporadyczne tego typu akcje (rozumiem, że czasem można nie zauważyć).

4.4. Jeśli któryś z sojuszników skarżyć się będzie na notoryczne ataki (2-3 lub więcej w ciągu kilku kolejnych dni) któregoś z członków klanu (skargę poprze oczywiście linkami do raportów z walki) osoba taka otrzyma warn (!) - więcej w §5.2. NAGRODY I KARY.

4.5. Jeśli sami zostaniecie zaatakowani przez członka sojuszniczego klanu, po pierwsze napiszcie do niego - pewnie zrobił to przez przypadek. Poza tym zachowajcie raport.

4.6. Jeśli zostaniecie po raz kolejny zaatakowani przez tego samego członka sojuszniczego klanu, zapiszcie raport i wyślijcie linki do tego i poprzednich ataków do lidera lub zastępcy. Postaramy się by w jego rodzimym klanie poniósł za to konsekwencje.

5. NAGRODY I KARY

5.1. Nagrody i kary symbolizowane są przez szereg oznaczeń. Będą one dopisane przy randze postaci.

5.2. Za 3 (!) żegnamy się z klanem.

5.3. Za 3 (?) blokowany jest dostęp do zbrojowni klanowej aż do odwołania.

5.4. Co tydzień w niedzielę każdy kto posiadać będzie jakieś ostrzeżenia straci po jednym z każdej kategorii. (szczegóły w dziale 'POMYSŁY')

5.5. Za każde 3 pkt. szczęścia od danej postaci znajdujące się w zbrojowni klanowej otrzymuje się specjalny znaczek (♣), który sprawie, że dana osoba ma "immunitet" - nie może być wyrzucona z klanu.

5.6. Za najwięcej repa zdobytego na oblężeniu będzie przyznawany znaczek (☻). Status ten będzie obowiązywał zawsze do końca bieżącego tygodnia. Osoby z tym znaczkiem w danym tygodniu również będą miały "immunitet".

6. RANGA KLANOWA

6.1. Każdy może wymyślić własną.

7. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

7.1. Na razie w związku z wprowadzonymi zasadami nie będę wyciągał żadnych poważnych konsekwencji - trzeba zobaczyć jak się będą sprawdzać.

7.2. Wszelkie uwagi i konstruktywna krytyka odnośnie odnośnie funkcjonowania klanu, regulaminu lub forum będzie zawsze mile widziana. Uskuteczniać ją proszę w dziale "Pomysły".

Regulamin powstał: 14.02.2009
Ostatnie zmiany: 02.03.2009 - Powstał nowy dział 4. SOJUSZE
Przewidywany przyszły termin wprowadzenia zmian: - 08.09.2009
Treść planowanych zmian: - wprowadzenie ewentualnych zmian w dziale 6. RANGA KLANOWA - więcej info w dziale "POMYSŁY"

Offline

 
Niech EXP będzie z wami ;)

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.lobzonka.pun.pl www.zarzadzaniepolsl.pun.pl www.kgbgniezno.pun.pl www.ak45.pun.pl www.mozepiwko.pun.pl